Karácsony: Egyetértek Lázárral, semmi olyan nem épülhet Rákosrendezőn, amit a budapestiek nem akarnak
A főpolgármester nem kér a toronyházakból, ahogy Lázár János, úgy ő is tájsebnek tartja a Mol-tornyot.
A főpolgármester nem kér a toronyházakból, ahogy Lázár János, úgy ő is tájsebnek tartja a Mol-tornyot.
Már tárgyalnak egy ingatlanbefektetővel, de még nincs döntés arról, hogy lesz-e toronyház a területen. Lázár egyelőre nem nevezte meg, csak körülírta, hogy dubaji beruházó jöhet Magyarországra.
A BKK mobilitásfejlesztési igazgatója értetlenül áll Lázár János nemrégiben tett kijelentése előtt, miszerint jelentősebb KRESZ-módosítás csak 2026-ban várható. Bodor Ádám álltja, a szakmai javaslatok már évek óta elkészültek, nincsenek vitás kérdések. A szakember továbbá nem látja indokoltnak, hogy a Fidesz tovább támadja Budapestet a védett kerékpársávok miatt, mivel Orbán Viktor november elején elfogadott egy olyan stratégiát, ami pontosan ilyen sávok telepítését szorgalmazza.
Az osztrák közlekedési miniszter szerint rengeteg osztrák adófizetői pénzt fektettek a vasútba az utóbbi években, és kár lenne a sikeres együttműködést felrúgni.
A magyar miniszter azt mondta, „meg kell őket dolgoztatni, mert otthon el vannak kényelmesedve, többségből mindig könnyű”.
Amikor Szijjártó Péter cipőt vásárolt, még úgy tűnt, csak egyéni ízlését tükrözi, hogy inkább bankjegyeket vesz elő a zsebéből, mint bankkártyát. Azóta azonban több fideszes is felszállt erre a vonatra, Lázár legutóbb szó szerint, Szeged és Szabadka között. Az ügyet az osztrák szélsőjobb indította be, majd rácsatlakozott a mérsékelt is, és úgy tűnik, itthon is hasonló a forgatókönyv.
Ha a cementgyárat el lehet venni erővel, akkor az OTP-fiókokat és a Mol-kutakat is el lehet, sőt neadjisten a jachtot is, írja szerzőnk. Vélemény.
A közbeszerzést a debreceni Parkertech Kft. nyerte, ami korábban dolgozott a Karmelita kertjén és a Millenáris Szélkapun is.
A MÁV szerint ugyanakkor nem ez történt.
Kedden kora reggel hosszú évek után újraindult a Szeged és Szabadka közötti vasúti személyszállítás. Lázár Jánossal ültünk az első vonaton, akit kérdeztük például a további vasútfejlesztési terveiről is, de a miniszter elárulta azt is, hogy miért készpénzpárti annyira, hogy még akár egy mi hazánkos alkotmánymódosítást is támogatna.
A főpolgármester „csak egyetérteni” tud azzal, ha a Lázárék az egész országra kiterjesztik a 14 éven aluliak ingyenes tömegközlekedését.
Pontos információk még nem hangzottak el az építési minisztertől.
Az építési miniszter szerint azért kell kiszorítani a külföldi cementgyártókat, mert a Paks II. alapozása hatalmas üzlet lesz, rengeteg beton kell majd. Mészáros Lőrinc közben éppen vesz egy cementgyártó céget.
Vajon akkor is egészséges sétáról posztolna a Lánchídon, ha mellette a dugóban pöfögnének az autók?
A trafikügyekért is felelős Lázár János friss törvényjavaslata emeli a hibázók bírságait, de új lehetőségeket is nyit: óriásberuházások mellett, ha legalább négyezer munkást zsúfolnak össze egy helyre, akkor ott majd lehet nemzeti dohányboltot üzemeltetni.
Miközben 5500 milliárd forint értékben kellett lehúznia a spórolás miatt állami beruházásokat, Lázár János most majdnem ugyanennyi pénzt próbál szerezni a kormánytól közlekedési fejlesztésekre. Bizottsági meghallgatásán Lázár beszélt a KRESZ átírásáról, az M0-sról, a vasút állapotáról, a Rádió volt épületéről, és elárulta azt az ötletét is, amiről a kormány “hallani sem akar”.
A magyar állam szeretne nagyobb, akár 100 százalékos tulajdonrészt is szerezni.
Hévízre kiemelt fejlesztésként tekint a kormány, a Hévíz-Balaton Airport fejlesztésének feladatát Lázár Jánosnak és Rogán Antalnak együtt kell csinálnia, legalábbis ez derül ki egy friss kormányhatározatból.
Lázár János tárcájánál ugyan még nem tudják, hogy mikor lép hatályba az új rendelkezés, azt azonban már elárulták, hogy a kiskorúakat kiszolgáló trafikosok az eddigieknél súlyosabb büntetésekre számíthatnak.
Az intézkedést nem felülvizsgálni, hanem visszavonni kell – fogalmazott a civil egyesület.